روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 3996
  پرینتخانه » اجتماعی, ایران تاریخ انتشار : 18 تیر 1399 - 12:57 | | ارسال توسط :
سخنگوی وزارت بهداشت:

کرونا جان ۲۰۰ نفر دیگر را در ایران گرفت

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۲۴۵ هزار و ۶۸۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۰۰ نفر در روز سه‌شنبه شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۱ هزار و ۹۳۱ نفر رسید.
کرونا جان ۲۰۰ نفر دیگر را در ایران گرفت

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۲۴۵ هزار و ۶۸۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۰۰ نفر در روز سه‌شنبه شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۱ هزار و ۹۳۱ نفر رسید.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، سیما سادات لاری روز سه شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: تا ظهر دیروز (۱۷ تیر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۴۵۵ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۲۴۵ هزار و ۶۸۸ رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه طی روز گذشته،۲۰۰ بیمار کووید- ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به ۱۱ هزار و ۹۳۱نفر رسید.

معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۰۷ هزار نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۳۲۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری بیان کرد: تاکنون یک میلیون و ۸۴۶ هزار و ۷۹۳ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استان‌های خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان‌های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز هستند و استانهای تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان، زنجان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند. 

وی گفت: متاسفانه برگزاری مراسم عزا و عروسی نقش مهمی در  افزایش آمار مبتلایان به کرونا داشته است و در یک شهرستان برگزاری ۵۰ مراسم عروسی را داشتیم. از مردم به جد می‌خواهیم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و حتماً در زمان خروج از منزل ماسک بزنند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.