روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 2260
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 10 خرداد 1399 - 10:28 | | ارسال توسط :
فرمانده پايگاه درياباني بندرعباس :

کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندرعباس

فرمانده پايگاه درياباني بندرعباس از کشف مقاديري کالاي قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 20 میلیون ریال از سه دستگاه اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

فرمانده پایگاه دریابانی بندرعباس از کشف مقادیری کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال از سه دستگاه اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “پرویز امیری” در در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان گشت خودرویی پایگاه دریابانی بندرعباس حین گشت زنی و کنترل خودروهای ورودی از جزیره قشم، به سه دستگاه اتوبوس مشکوک و آنها را متوقف و بازرسی کردند.

وی ادامه داد: مرزبانان در بازرسی از اتوبوس های توقیفی، ۱۸۰ هزار نخ سیگار، ۳۵۵ ثوب البسه، ۲۵۰ متر پارچه، ۵ هزار و ۱۵۲ عدد لوازم آشپزخانه، ۲ هزار و ۵۴۳ عدد انواع فرچه و ۲۹ دستگاه مبدل برق قاچاق را به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده پایگاه دریابانی بندرعباس با اشاره به دستگیری ۳ متهم در این رابطه خاطرنشان کرد: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیر مجاز و قاچاق کالا اقدامات گسترده‌ای در سطح مرزهای استان انجام گرفته و مأموران با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های روزانه مانع هرگونه تحرک قاچاقچیان خواهند شد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : پایگاه خبری پلیس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.