روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 11 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 4 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 1928
  پرینتخانه » استان, ایران تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1399 - 17:51 | | ارسال توسط :
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان :

کشف محموله ۱۰ میلیاردی ماژول ال ای دی

جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و کشف یک محموله ماژول ال ای دی قاچاق از یک دستگاه کامیون به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و کشف یک محموله ماژول ال ای دی قاچاق از یک دستگاه کامیون به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت : ماموران انتظامی مستقر در پاسگاه ایست و بازرسی کنجی شهرستان خمیر روز گذشته در اجرای طرح نصر و برخورد با قاچاق کالا و ارز کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی خمیر به سمت لارستان به یک دستگاه کامیون تریلی کانتینر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران جهت بررسی، خودرو را متوقف و با هماهنگی و حضور پلیس امنیت اقتصادی شهرستان نسبت به فک پلمب کانتینر اقدام و در بازرسی از این خودرو ۷۵۶ عدد ماژول ال ای دی قاچاق کشف کردند.جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مرتبط ، ۱۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و موضوع در حال پیگیری است

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : پایگاه خبری پلیس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.