روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17221
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 21 اردیبهشت 1400 - 15:23 | | ارسال توسط :

کشف ۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.
کشف ۸۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ علی اصغر جمالی با اشاره به اینکه این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته صد در صد رشد داشته است، گفت: در این رابطه ۱۱ قاچاقچی و ۲۵ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شده است.
فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در ادامه از توقیف ۵ شناور با ۷۳ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد که در این رابطه نیز ۲۵ نفر قاچاقچی سوخت دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شدند.
سرهنگ جمالی با اشاره به حوزه مبارزه با قاچاق کالا گفت: ۲ فروند شناور توقیف و ۸ قلم کالای قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط و در این رابطه ۱۴ نفر قاچاقچی دستگیر شدند.
وی افزود: عزم نیروی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در حوزه مبارزه با قاچاق جدی است و به سوداگران مرگ و قاچاقچیان سوخت و کالا فرصت سودجوئی و ضربه زدن به سلامت جامعه و حوزه تولید ملی داده نخواهد شد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.