روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 23527
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 20 آبان 1400 - 16:12 | | ارسال توسط :

کلاهبرداران اینترنتی در کمین مسافران کیش

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش به گردشگران هشدار داد در رزرو اینترنتی محل اقامت خود در کیش مراقب کلاهبرداران باشید.
کلاهبرداران اینترنتی در کمین مسافران کیش

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ محمدرضا رضایی افزود: کلاهبرداران اینترنتی در کمین مسافرانی که قصد رزرو محل اقامت خود را دارند هستند.

وی افزود: متاسفانه گردشگران در خصوص رزرو اینترنتی هتل و سوئیت شکایت هایی به پلیس فتا داشتند و اعلام کردند بعد از ورود به کیش خبری از محل اقامت و رزرو نیست.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه کلاهبرداران در رزرو های اینترنتی مبالغی را از گردشگران دریافت می کنند، گفت: علاوه بر خسارت مادی از جنبه روحی و روانی نیز گردشگران دچار آسیب می‌ شوند.

وی افزود: گردشگران جزیره کیش یا دیگر شهرها این اقدام را از طریق مبادی معتبر انجام دهند و از شبکه‌های اجتماعی که به بستری برای کلاهبرداران در این حوزه تبدیل شده است دوری کنند.

رئیس پلیس فتا کیش گفت: ساکنان و گردشگران می‌توانند با شماره تلفن‌های ۲۱۸۳۶۶۷۵ و ۲۱۸۳۶۶۷۴ و همچنین مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir از خدمات مشاوره و راهنمایی کارشناسان پلیس فتا استفاده کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.