روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 25051
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 30 آذر 1400 - 17:03 | | ارسال توسط :

کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون تومانی به بهانه اعزام به عتبات عالیات

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی کیش با اشاره به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون تومانی به بهانه اعزام به عتبات عالیات در کیش از بازگرداندن وجه به فرد مالباخته خبر داد.
کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون تومانی به بهانه اعزام به عتبات عالیات

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ محمدرضا رضایی گفت: کارشناسان پلیس فتا پس از شکایت فردی مالباخته در یک کلاهبرداری فضای مجازی با وعده اعزام به عتبات عالیات، این موضوع را پیگیری کردند.

وی خاطرنشان کرد: براساس تحقیقات اولیه پلیس، کلاهبردار پس از برقراری تماس با پیام رسان واتس آپ و استفاده از نشان صداوسیما به عنوان عکس پروفایل خود، به مالباخته اعلام کردبرنده ۱۵ میلیون تومان کمک هزینه سفر به عتبات عالیات شده است.

سرهنگ رضایی گفت: فرد متهم با شگرد دریافت کد‌های فعالسازی همراه بانک از مالباخته، اقدام به نصب همراه بانک کرده و مبالغ را در چندین حساب جابه جا کرد که خوشبختانه مبالغ قابل توجهی از وجه سرقتی با اقدامات کارشناسان پلیس فتا به حساب فرد مالباخته برگشت داده شد و پرونده در حال رسیدگی قضایی است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کیش با بیان اینکه مردم در هر شرایطی اطلاعات کارت‌های بانکی و یا سامانه‌های اینترنت بانک و موبایل بانک خود را در اختیار افراد غریبه قرار ندهند، توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی Cyberpolice.ir و یا به شماره تلفن‌های ۰۷۶۲۱۸۳۶۶۷۵ و ۰۷۶۲۱۸۳۶۶۷۴ گزارش کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.