روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 16538
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 30 فروردین 1400 - 17:11 | | ارسال توسط :

کیش در زمره امن‌ترین مناطق ایران

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: جزیره کیش با وجود پذیرایی بیش از یک و نیم میلیون مسافر در سال و رشد ساکنان، در شمار امن‌ترین مناطق کشور است.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما، جعفر آهنگران گفت: جزیره کیش با وجود پذیرایی بیش از یک و نیم میلیون مسافر در سال و رشد ساکنان، در شمار امن‌ترین مناطق کشور است و در این رابطه نقش نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌ها پر رنگ است.

وی افزود: با این حال با هدف ارتقاء هر چه بیشتر زمینه‌های پیشگیری از وقوع جرم و برخورد سازنده با مرتکبین به بزه و خطا، از تجربیات مجموعه‌های موفق و بزرگی، چون ستاد فرماندهی تهران بزرگ بهره خواهیم برد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز گفت: ایجاد احساس امنیت در جامعه، هدف مهمی است که برای تحقق و استمرار آن از تمام ظرفیت پلیس پایتخت در تعامل با دستگاه‌های دیگر استفاده می‌کنیم.

وی افزود: خرسندیم که با ترجیح کار فرهنگی درمقایسه با برخورد‌های قهرآمیز، برخورد قاطع با متجاوزین به جان و مال مردم و هوشمندسازی این مجموعه بزرگ، امنیت پایتخت در سطح خوبی تامین شده است.

در این دیدار، سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بررسی اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو، بر لزوم ایجاد بستر‌های کارشناسی جهت تبادل تجربیات فی مابین تاکید کردند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.