روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 24604
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 20 آذر 1400 - 17:14 | | ارسال توسط :

کیش میزبان اردوی ۱۰ روزه تیم ملی فوتبال بانوان

سخنگو و رییس روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال بانوان پیش از اعزام به هند، یک اردوی ده روزه در کیش خواهد داشت.
کیش میزبان اردوی ۱۰ روزه تیم ملی فوتبال بانوان

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، حسین شریفی پس از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: تیم ملی فوتبال بانوان پس از کسب جواز حضور در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ هند، یک مرحله اردوی تدارکاتی در جزیره کیش داشت و بازی تدارکاتی داخلی انجام داد.

وی گفت: پس از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت ورزش و جوانان و شورای عالی مناطق آزاد یک اردوی آماده سازی دیگری نیز برای ملی پوشان بانوان کشورمان در جزیره کیش برگزار خواهد شد تا این تیم با آمادگی کامل به مسابقات اعزام شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: در واقع قرار است امکانات جزیره کیش به عنوان نقاط قوت ورزش و فوتبال ایران در اختیار قرار بگیرد و از این امکانات در جهت پیشبرد اهداف و موفقیت ورزش کشور مخصوصا فوتبال استفاده بهینه داشته باشیم.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.