روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 34279
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 13 شهریور 1401 - 9:38 | | ارسال توسط :

کیش میزبان اولین کنگره بین المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی

رئیس بیمارستان کیش گفت: بیش از ۵۰ شرکت کننده از سراسر جهان در اولین کنگره بین المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی با عنوان AIMS ۲۰۲۲ هفتم تا نهم دی در جزیره کیش شرکت خواهند کرد.
کیش میزبان اولین کنگره بین المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دکتر کامران فردوسی افزود: این کنگره در سه بخش Pre-Congress Events شامل سمینار‌های تخصصی ماهیانه، مدرسه تابستانه هوش مصنوعی و جشنواره علمی دانشجویی International Congress شامل ۲۰ سخنرانی و ۷ اجلاسیه و Post- Congress Event شامل امضا و تبادل سند همکاری با مؤسسات معتبر علمی و اقتصادی دی امسال با عنوان AIMS ۲۰۲۲ در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

رئیس بیمارستان کیش گفت: ایران باید بتواند تا سال ۱۴۱۰ جزو ۱۰ کشور برتر حوزه هوش مصنوعی در سراسر جهان باشد.

دکتر کامران فردوسی گفت: تکنولوژی‌های پیشرفته در حوزه پزشکی، هوش مصنوعی در پزشکی، سلامت هوشمند و راه‌حل‌های هوشمند در حوزه پزشکی از محور‌های علمی این کنگره است.

وی تصریح کرد: امیدواریم تمامی شرکت کنندگان به شکل حضوری در این کنگره شرکت کنند تا بتوانیم امکانات و توانمندی‌های جزیره کیش را معرفی کنیم وبتوانیم به عنوان پایگاهی در هوش مصنوعی در منطقه باشیم.

رئیس بیمارستان کیش، افزود: طرح دورا پزشکی یکی از طرح‌هایی است که در این کنگره معرفی خواهد شد و در این طرح بیماران به شکل مجازی با بیمارستان ارتباط می‌گیرند و پس از بررسی متخصصان برای ادامه روند درمان به جزیره کیش سفر خواهند کرد و یا با استفاده از تفاهم نامه‌هایی که با دیگر بیمارستان‌های کشور امضا خواهد شد از خدمات درمانی بهره‌مند خواهند شد.

دکتر فردوسی گفت: معرفی جزیره کیش به عنوان اجرا کننده طرح کارت سلامت هوشمند برای اولین بار در کشور به شکل آزمایشی در این کنگره رقم خواهد خورد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف بیمارستان کیش استفاده از پزشکان متخصص و مجرب کشور در بیمارستان کیش است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.