روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 42110
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 16 تیر 1402 - 10:35 | | ارسال توسط :

گوترش: اسرائیل در حوادث اخیر فلسطین از خشونت بیش از حد استفاده کرده است

دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که اسرائیل در حوادث اخیر فلسطین از خشونت بیش از حد استفاده کرده است.
گوترش: اسرائیل در حوادث اخیر فلسطین از خشونت بیش از حد استفاده کرده است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که اسرائیل در حوادث اخیر فلسطین از خشونت بیش از حد استفاده کرده است.

به گزارش «روسیا الیوم» گوترش روز پنج‌شنبه به خبرنگاران گفت که این مربوط به همه کسانی است که از خشونت بیش از حد استفاده می‌کنند و واضح است که اسرائیل در این مورد از خشونت بیش از حد استفاده کرده است.

به نقل از میدل ایست نیوز، وی افزود: من بسیار نگران حوادث جنین در کرانه باختری اشغالی بودم و قاطعانه هرگونه خشونت علیه غیرنظامیان از جمله اقدامات تروریستی را محکوم می‌کنم.

گوترش خاطرنشان کرد: حملات هوایی و عملیات زمینی اسرائیل در اردوگاه پرجمعیت پناهجویان به جدی‌ترین خشونت در کرانه باختری در سال‌های اخیر تبدیل شده است.

دبیرکل سازمان ملل از اسرائیل خواست تا تعهدات خود از جمله نشان دادن خویشتن داری و استفاده از قوه قهریه به صورت متعادل را مطابق با قوانین بین‌المللی اجرا کند.

وی افزود: من نگرانی‌های قانونی در مورد موضوع امنیت را درک می‌کنم؛ اما تشدید تنش پاسخ به این موضوع نیست و این امر، تنها به تنش بیشتر و تشدید چرخه خشونت و خونریزی منجر می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.