روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 21760
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 28 شهریور 1400 - 17:01 | | ارسال توسط :

یک کلاهبردار با عناوین جعلی دولتی در کیش دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: یک کلاهبردار حرفه‌ای که با جعل عناوین دولتی از مردم کلاهبرداری کرده بود توسط کلانتری ۱۲ این فرماندهی دستگیر شد.
یک کلاهبردار با عناوین جعلی دولتی در کیش دستگیر شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، سرهنگ فرج نظری روز یکشنبه اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره جعل و کلاهبرداری با ارایه رسید جعلی، تحصیل مال از طریق نامشروع، سرقت، ایجاد پاپوش برای دیگران، اخاذی، رسیدگی به این موضوعات به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ کیش قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با توجه به حساسیت موضوع اقدامات اطلاعاتی و فنی خود را آغاز کردند و به این نتیجه رسیدند که فردی با جعل عناوین دولتی اقدام به کلاهبرداری کرده است.

نظری افزود: این کلاهبردار برای رسیدن به اهداف سودجویانه خود با استفاده از عناوین دولتی و نظامی و با همدستی همسرش به گونه ای با افراد برخورد می کردند که با آنها معامله کرده و چندین مورد شکایت واهی تحت عنوان کلاهبرداری و سرقت از این افراد مطرح و با ایجاد ترس و ارعاب به اهداف سودجویانه خود می رسیدند.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش اضافه کرد: از این رو ماموران پلیس آگاهی با انجام یک‌سری اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تا کنون ۱۰ نفر از وی به پلیس طرح شکایت کرده اند، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی به دستگاه قضایی اعزام شد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.