روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 27007
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 19 بهمن 1400 - 16:10 | | ارسال توسط :

یک کمک مربی غواص در کیش سارق از آب درآمد

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: ماموران این فرماندهی با دستگیری یک کمک مربی غواص موفق به کشف ۲۳ فقره سرقت شدند.
یک کمک مربی غواص در کیش سارق از آب درآمد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، سرهنگ علی اصغر جمالی روز سه شنبه ا اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: در پی اعلام چندین فقره مفقودی طلا و جواهرات از گردشگران در یکی از کلوپ های تفریحات دریایی برابر اعلام مالباختگان مبنی بر اینکه پس از انجام غواصی، طلا و جواهرات خود را مفقود کرده که به علت افزایش تعداد مفقودی اموال با همکاری کارفرما بررسی موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در دستور کار قرارگرفت.

وی افزود: با پیگیری کارشناسان پلیس آگاهی، مشخص شد طلا و جواهرات مالباختگان توسط کمک مربی غواصی، پس از بستن اکسیژن در حین غواصی  با ترفند کمک به شناگر از آنان سرقت شده است.

سرهنگ جمالی یادآور شد: با هماهنگی دستگاه قضائی و همکاری موثرکارفرما سارق دستگیر به مرجع قضائی انتقال شد و در بررسی های تخصصی پلیس پس از مشاهده مستندات، متهم به انجام ۲۳ فقره سرقت شامل طلاو جواهر، چهار دوچرخه و یک دستگاه پمپ آب اعتراف و اموال مسروقه پس از کشف به مالباختگان تحویل شد.

فرمانده انتظامی ویژه کیش سامانه ۱۱۰ را پل ارتباطی موثر برای ارتباط مردم با پلیس معرفی کرد و از آنان خواست؛ در صورت بروز مشکل و نیاز به راهنمایی پلیس با این سامانه تماس بگیرند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.