روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 41290
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 18 خرداد 1402 - 15:26 | | ارسال توسط :

۱۲۰۰ پرونده حقوقی در شرکت عمران، آب و خدمات کیش بررسی شد

سرپرست مدیریت امور حقوقی، قراردادها و املاک شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: طی سال گذشته بیش از یک هزار و ۲۰۰ پرونده در مدیریت امور حقوقی، قراردادها و املاک این شرکت بررسی شد.
۱۲۰۰ پرونده حقوقی در شرکت عمران، آب و خدمات کیش بررسی شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، مهدی علی عسگری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت‌های این مدیریت شامل ۲ بخش اقدامات و خدمات حقوقی است، اظهار کرد: پس از ارائه لوایح و پیگیری، بسیاری از پرونده‌های آماده رسیدگی (معد الصدور)، در نهایت منجر به صدور احکام حقوقی و کیفری به نفع شرکت عمران، آب و خدمات کیش شد.

وی افزود: در زمینه خدمات حقوقی نیز بیش از ۱۵۰ جلسه شامل کمیته‌های فنی، رفاهی، کمیسیون‌های مزایدات و مناقصات، استمهال و معاملات برگزار شده و همکاران و مراجعان از خدمات حقوقی متنوعی بهره مند شدند.

سرپرست مدیریت امور حقوقی، قراردادها و املاک شرکت عمران، آب و خدمات کیش ادامه داد: با هدف ارتقاء سطح اطلاعات حقوقی بیش از ۹۰۰ مورد مشاوره و معاضدت‌های قضایی برای همکاران شرکت و مراجعین طی سال گذشته اجرایی شده است.

وی تدوین، بررسی و اصلاح ضوابط و مقررات شرکت را بخش دیگری از فعالیت های این مدیریت عنوان کرد و گفت: در سال گذشته حدود ۲۰ مورد از دستورالعمل‌ها و نظام نامه‌های شرکت بررسی و اصلاح شد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.