روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 28317
  پرینتخانه » علمی و فناوری تاریخ انتشار : 08 فروردین 1401 - 12:44 | | ارسال توسط :
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

۱۴۰۱؛ سال تحول و تولید، اشتغالزایی و شکوفایی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست اینستاگرامی خود نوشت: سال ۱۴۰۱ سال تحول و تولید، اشتغالزایی و شکوفایی کسب و کارهای دانش‌بنیان و شروع یا به ثمر رسیدن پروژه‌های بزرگ راهگشا در حوزه ماموریتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
۱۴۰۱؛ سال تحول و تولید، اشتغالزایی و شکوفایی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،عیسی زارع‌پور در بخشی از این پست اینستاگرامی آورده است: در آیین دید و بازدید نوروزی میزبان همکاران گرانقدرم از بخش‌های مختلف وزارتخانه و فعالان بخش خصوصی بودم. یکی از ویژگی‌های بارز نوروز خانه‌تکانی دل‌ها و تجدید مودت با یاران و دوستان است؛ یاران و دوستانی که قرار است یک‌ سال دیگر شانه به شانه یکدیگر برای تحقق آمال هموطنان بکوشیم. این ویژگی نوروز را بسیار دوست دارم. 

۱۴۰۱؛ سال تحول و تولید، اشتغالزایی و شکوفایی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان است

سال ۱۴۰۱ سال تحول و تولید، سال اشتغالزایی و شکوفایی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و سال شروع یا به ثمر رسیدن پروژه‌های بزرگ راهگشا در حوزه ماموریتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

با فراهم شدن زیرساخت‌های پیش‌بینی‌شده در قانون بودجه امسال و حمایت‌های دولت و رییس‌جمهوری محترم و همراهی و تلاش همه متخصصان این صنعت و به فضل خداوند پروژه‌های بزرگ و راهبردی برنامه‌ریزی شده به ثمر خواهد نشست.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.