روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 27761
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 14 اسفند 1400 - 15:50 | | ارسال توسط :

۱۶ پایگاه ثابت جشن نیکوکاری در کیش مستقر شد

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش گفت: کمک های مردم این جزیره برای جشن نیکوکاری در ۱۶ پایگاه ثابت جمع آوری می شود.
۱۶ پایگاه ثابت جشن نیکوکاری در کیش مستقر شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،ایوا صمیمی روز شنبه با اشاره به اینکه ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان روز ملی نیکوکاری نامگذاری شده است اظهار داشت: کمیته امداد این جزیره به مناسبت همین روز ۱۶ پایگاه ثبت جهت جمع اوری کمک های مردم را مستقر کرده است.
وی افزود: ۱۵ مورد از این پایگاه ها در بازارها و مراکز تجاری جزیره و یک پایگاه نیز در محل اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) جزیره مستقر شده و در روزهای ۱۴ تا ۱۵ به صورت مستمر اقدام به جمع آوری کمک های کیشوندان و مسافران می کند.
صمیمی یادآور شد: همچنین کیشوندان می توانند علاوه بر مراجعه به پایگاه های ثابت از طریق کد USSD شامل *۸۸۷۷*۷۷۷#، شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۷۹۳۶ بنامه کمیته امداد جزیره کیش، ارسال ۱۰۰ به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ در  جشن نیکوکاری مشارکت کنند.
وی با بیان اینکه یکی از پایگاه های ثابت کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش روز گذشته در مصلای جزیره مستقر شده بود اظهار داشت: پس از اتمام برگزاری این جشن در ۱۵ اسفند ماه، علاقه مندان می توانند  کمک های خود را به پایگاه دائمی جشن نیکوکاری واقع در این اداره تحویل دهند.
هم اکنون ۱۳۹ نفر در قالب ۶۵ خانواده بومی ساکن در جزیره تحت حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که عمده آنان زنان و پیرمردان بالای ۶۰ سال هستند.
کیش با ۴۲ هزار نفر جمعیت از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.