روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 39296
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 09 فروردین 1402 - 12:31 | | ارسال توسط :

۱۹ سارق و مالخر در جزیره کیش دستگیر شدند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،سرهنگ علی اصغر جمالی اظهار کرد: طرح مبارزه با سارقان و مالخران به عنوان یکی از طرح های فراجا در سطح کشور در حال اجرا است که امسال ۲ عملیات در این راستا در جزیره کیش برگزار شده است. وی با اشاره به اینکه هرکدام از این طرح به صورت […]

۱۹ سارق و مالخر در جزیره کیش دستگیر شدند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،سرهنگ علی اصغر جمالی اظهار کرد: طرح مبارزه با سارقان و مالخران به عنوان یکی از طرح های فراجا در سطح کشور در حال اجرا است که امسال ۲ عملیات در این راستا در جزیره کیش برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه هرکدام از این طرح به صورت ۴۸ ساعته با شگردهای پلیسی مبا مشارکت یگان های انتظامی جزیره برگزار می شود افزود: در ۲ روز گذشته ماموران این فرماندهی موفق به دستگیری هشت مالخر و سارق شدند و آنان به بیش از ۲۶ فقره اموال مسروقه شامل موتورسیکلت‌های شارژی، پمپ‌های آب و لوازم منزل اعتراف کردند.

جمالی گفت: سوم و چهارم فروردین سال جاری نیز در جریان اولین عملیات برگزاری شانزده واحد گشت تخصصی آشکار و نامحسوس در جزیره کیش تشکیل شده و این گشت ها موفق به دستگیری ۱۱ سارق و مالخر و ۳۵ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون ببخش عمده ای اموال مکشوفه موتورهای شارژی و پمپ‌های آب به مالباختگان تحویل شده است، افزود: شناسایی صاحبان دیگر اموال نیز در حال انجام است.

رییس پلیس کیش، افزود: با نصب دوربین‌های پایش تصویری در شهر و دوربین‌های چهره خوان در مبادی ورودی می‌توان از ورود این افراد جلوگیری و آنان را تحت کنترل بیشتری قرارداد و این مساله مستلزم حمایت سازمان منطقه آزاد کیش است.

وی گفت: با همکاری مردم و تماس با سامانه ۱۱۰ و ارائه گزارش‌های مردمی، نیروهای پلیس با افراد متخلف و قانون شکن برخورد خواهد کرد.

برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.