روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 25177
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 04 دی 1400 - 17:26 | | ارسال توسط :

۱۹ کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس کیش کشف شد

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: ماموران پلیس کیش با انجام ۲ ماموریت در داخل و خارج از جزیره کیش موفق به کشف ۱۹ کیلو انواع مواد مخدر شدند.
۱۹ کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس کیش کشف شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، سرهنگ علی اصغر جمالی روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد مبارزه و برخورد قاطع با عوامل تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر، طرح شناسایی و دستگیری عوامل توزیع مواد مخدر با حمایت دستگاه قضایی اجرا شد.

وی افزود: در همین راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فروش مواد مخدر در یکی از مناطق جزیره، با انجام سلسله اقدامات پلیسی یک تیم فروشنده مواد مخدر را شناسایی و هفت کیلو موادمخدر از نوع گل را کشف و ۲ نفر متهم را در این رابطه دستگیر کنند.

سرهنگ جمالی اظهار داشت: در ماموریت دوم که سه شبانه روز زمان برد، پس از دریافت اخبار موثق مبنی بر ورود مواد مخدر از طریق راه دریایی، تیمی تشکیل شده از پلیس مبارزه با مواد مخدر و پایگاه دریابانی به خارج از جزیره کیش اعزام و یک دستگاه خودرو آلتیما را که از قبل شناسایی شده بود را متوقف کردند.

وی یادآور شد: راننده خودرو بدون توجه به فرمان ایست قصد فرار از دست پلیس را داشته که با تلاش ماموران، راننده خودرو مجبور به توقف و تسلیم پلیس شد و در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۲ کیلو حشیش کشف و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی افزود: این سوداگران مرگ پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مرجع قضایی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: سبزپوشان انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود نسبت به تامین امنیت و آرامش شهروندان عزیزمان اقدام می کنند و درخواست می شود: هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت سوداگران مرگ را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.