روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 11325
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 02 دی 1399 - 15:21 | | ارسال توسط :
رئیس حفاظت از اراضی ملی منطقه آزاد قشم:

۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی شهر درگهان رفع تصرف شد

رئیس حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات منطقه آزاد قشم از رفع تصرف ۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی محدوده شهر درگهان به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

مصطفی مازندرانی گفت: این رفع تصرف پس از اخذ استعلامات موردنیاز، با دستور دادستان دادسرای  عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همکاری شایان مأمورین نیروی انتظامی انجام شد.

وی اضافه کرد: برخورد با متخلفان و متصرفان غیرقانونی اراضی ملی و دولتی برابر قانون و مقررات پیگیری می‌شود و با قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز، اراضی ملی که متعلق به عموم مردم است از دستبرد متجاوزان و فرصت‌طلبان محفوظ می‌ماند.

رئیس اداره حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: رفع تصرف از ۴۰۰ مترمربع به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در محله کلات شهر درگهان، در راستای وظایف کاری و تکلیف قانونی نیروهای این یگان و با همکاری مأمورین نیروی انتظامی صورت گرفت.

به گفته مازندرانی؛ برنامه‌ریزی و اقدامات بسیار خوبی در زمینه رفع تصرف و برخورد با زمین‌خواران و سودجویان در حال انجام است و مردم، مسئولان محلی می‌توانند با ارائه گزارش به موقع در مورد تخلفات صورت گرفته، به نیروهای این اداره در رفع تصرف اراضی ملی و دولتی کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت‌های صورت گرفته از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و همچنین حمایت‌های قانونی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم در کنار همکاری‌های فرماندهی انتظامی شهرستان قشم، حامی نیروهای این یگان حفاظت، در پیشبرد اهداف این اداره برای آزادسازی زمین‌های ملی و دولتی است.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.