روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 42737
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 04 مرداد 1402 - 15:26 | | ارسال توسط :

۸۰ روز بدون کرونایی در کیش

رییس مرکز بهداشت کیش گفت: هیچ مورد ابتلایی به ویروس کروناُ از ۱۵ اردیبهشت تا سوم مردادماه سال‌جاری در این جزیره گزارش نشده است.
۸۰ روز بدون کرونایی در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،دکتر «محمدرضا رضانیا» روز چهارشنبه با بیان اینکه جزیره کیش هم اکنون در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد، اظهار کرد: خوشبختانه هیچ مورد ابتلاء به کرونا طی ۸۰ روز گذشته در کیش به ثبت نرسیده است.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تا ۱۵ اردیبهشت ماه، ۱۰ هزار و ۹۷۷ مبتلا به کرونا در جزیره کیش به ثبت رسیده، افزود: متأسفانه طی این مدت ۶۴ نفر در جزیره کیش به علت دچار شدن به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

رییس مرکز بهداشت کیش تعداد کل بستری شدگان کرونایی در این جزیره را از زمان پیدایش این ویروس، ۲ هزار و ۹۶۵ نفر اعلام کرد و ادامه داد: خوشبختانه با به صفر رسیدن مبتلایان به کرونا در کیش، امروز شاهد به صفر رسیدن تعداد بستری شدگان نیز هستیم.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۱۵۳ هزار و ۵۷۰ دوز واکسن کرونا در کیش تزریق شده است، اضافه کرد: ۶۰ هزار و ۲۴۲ مورد از این تعداد مربوط به دوز اول و ۵۴ هزار و ۴۸۹ مورد نیز مربوط به دوز دوم است.

«رضانیا» با بیان اینکه ۳۳ هزار و ۴۴۵ نفر در کیش دوز سوم کرونا را تزریق کرده‌اند، گفت: پنج هزار و ۳۷۲ نفر دوز چهارم و ۲۲ نفر نیز در این جزیره دوز پنجم را تزریق کرده‌اند.

۷۵ روز بدون کرونا در کنار جذابیت‌های گردشگری کیش می‌تواند مورد توجه مسافران برای سفر به این جزیره زیبای مرجانی قرار گیرد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.