روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 11789
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 09 دی 1399 - 16:23 | | ارسال توسط :

دیدار وزیر نیرو با سه مقام‌ عراقی در سفر به این کشور

وزیر نیرو جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (سه‌شنبه) با سه نفر از مقام‌های ارشد عراق در بغداد دیدار و گفت و گو کرد.

به‌گزارش  روزنامه اخبار کیش از ایسنا، رضا اردکانیان صبح امروز در اولین دیدار خود با ماجد حنتوش – وزیر برق عراق درباره روابط دو جانبه و موضوع برق و انرژی بحث و تبادل نظر کرد. در این دیدار، دو طرف همکاری‌های ایران و عراق در سایر بخش‌های اقتصادی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در ادامه، وزیر نیرو جمهوری اسلامی ایران که ریاست کمیسیون مشترک اقتصادی دوجانبه را برعهده دارد، در دیدار با علاء احمد الجبوری – وزیر تجارت عراق که در مقر این وزارتخانه برگزار شد، درباره روابط دو جانبه و همکاری در زمینه‌های اقتصادی و تجاری بحث و تبادل نظر کردند. هیئت ایرانی در این دیدار همچنین تقویت و گسترش تعاملات ایران و عراق و موضوع کمیسیون مشترک دو کشور در راستای منافع مشترک را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

بنا بر اعلام وزارت نیرو، همچنین رضا اردکانیان در ادامه دیدارهای خود به ملاقات مصطفی غالب مخیف – رئیس بانک مرکزی عراق که در مقر بانک مرکزی عراق برگزار شد، رفت و درباره روابط دو جانبه و همکاری در زمینه‌های مالی و پرداخت بدهی‌های عراق به ایران بابت فروش برق و گاز و مکانیزم پرداخت آن بحث و گفت‌وگو کرد.

دو طرف در این دیدار مسایل و موضوعات مالی دوجانبه و تقویت و تعاملات ایران و عراق در راستای منافع مشترک دو کشور همسایه و برادر را مورد بحث قرار دادند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.