روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 9138
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 06 آبان 1399 - 8:23 | | ارسال توسط :

۴۷۶۷ بازدید ازمراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی مرتبط با سلامت مردم توسط کارشناسان بهداشت محیط کیش

دکتر رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از ادامه تشدید بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در مهرماه خبر داد
۴۷۶۷ بازدید ازمراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی مرتبط با سلامت مردم توسط کارشناسان بهداشت محیط کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از روابط عمومی مرکز توسعه سلامت کیش، دکتر رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از ادامه تشدید بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در مهرماه خبر داد و گفت: در ماه مهر تعداد ۴۷۶۷ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی مرتبط با سلامت مردم انجام شده است.

دکتر رضانیا اظهار کرد: در این مدت ۲۱ مورد نمونه برداری از آب، ۲۶ مورد نمونه برداری از نان از نظر وجود جوش شیرین،۱۶مورد نمونه برداری از مواد غذایی،۲۲۳مورد کلر سنجی از آب آشامیدنی،۸۲۰ مورد سنجش مواد غذایی از نظر (دما،روغن ،نمک) توسط تجهیزات پرتابلی، بوده است.

وی افزود : در دو ماهه مذکور مقدار ۱۸هزار و ۷۴۶ کیلو مواد غذایی غیرقابل مصرف که عمدتا احراز متصدی بوده جمع آوری ومعدوم شده است.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: در این مدت ۱۲ واحد متخلف بدلیل رعایت نکردن توصیه های بهداشتی پلمپ گردید.

وی افزود: به منظور حفظ و ارتقاء سلامت مردم، تشدید بازرسی‌های بهداشت محیط با استمرار و جدیت اجرا می‌شود.دکتر رضانیا گفت: آموزش های فردی در صنوف و توزیع بروشورهای آموزشی و بهداشتی در خصوص کرونا ویروس هم از دیگر مواردی است که توسط بازرسان بهداشت محیط انجام شده است. دکتر رضانیا با تاکید بر رسیدگی به ۶۲ مورد شکایات توسط این واحد افزود: در صورت مشاهده تخلف بهداشتی موارد را به سامانه ۱۹۰و شماره تلفن ۴۴۴۲۳۳۱۱ منعکس کنید.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : روابط عمومی مرکز توسعه سلامت کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.