روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 11393
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, عمران و خدمات شهری تاریخ انتشار : 03 دی 1399 - 14:28 | | ارسال توسط :

توسعه مناطق ساحلی جنوب و غرب جزیره کیش

مرحله اول طرح توسعه مناطق ساحلی جنوب و غرب کیش با هدف کاهش تصادفات درمحور‌های این منطقه آغاز شد.

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، مدیرعامل شرکت عمران آب وخدمات کیش بابیان اینکه این طرح مسیرپارک طلوع کیش رابه غروب کیش متصل می‌کند، گفت: طول این مسیر ۱۳ کیلومتر و عرض آن ۲۰ متر است.
طیبی گفت: هدف از اجرای این طرح تعریض و ساماندهی مسیر به منظورکاهش تصادفات و نیز ایجاد پارک ساحلی به وسعت ۱۷۰ تا ۱۸۰ هکتار است.
وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۳۰ تا ۴۰ میلیاردتومان هزینه درنظر گرفته شده است، گفت: این طرح ۶ ماه اینده به بهره برداری می‌رسد.
مدیرعامل سازمان منطقه ازادکیش نیزبابیان اینکه ۴۳ کیلومترساحل بکر ودست نخورده و با ارزش درجزیره کیش وجود دارد، گفت: بخشی ازاین مسیرساحلی درگذشته مسدود بود و شرکت عمران آب و خدمات جزیره کیش این مسیر‌ها را بازگشایی کرد تا با این اقدام جاده کمربندی کیش کامل شود.
وی با اشاره به اینکه درتمام مدت اجرای این پروژه سعی می‌شود حریم ساحلی ان حفظ شود، گفت: طرح توسعه ۱۳ کیلومتری مسیر میدان طلوع تا غروب آفتاب کیش از طرح‌های بی نظیر درکشور است.
مظفری گفت: بیش از ۱۶۰ هکتارپارک ساحلی، سایت پیاده روی ساحلی، مسیرعبورخودرو ودوچرخه و نیز مراکز و اقامتگاه‌های گردشگری نیز در این مسیر احداث می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.