روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 22 October , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ - 19 ربيع ثاني 1446
شناسه خبر : 12331
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی, ویژه تاریخ انتشار : 20 دی 1399 - 10:02 | | ارسال توسط :
امام جمعه کیش:

رزمایش ارتش، قدرت پهپادی ایران را به رخ دشمن کشید

امام جمعه کیش در خطبه‌های نماز جمعه این هفته،‌ با اشاره به رزمایش پهپادی ارتش گفت: این رزمایش قدرت ایران را به رخ دشمن کشید و جهان را به شگفتی وا داشت.
رزمایش ارتش، قدرت پهپادی ایران را به رخ دشمن کشید

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین حسن‌زاده امروز با اعلام این مطلب افزود: رزمایش بزرگ پهپادی نیروهای چهارگانه ارتش نمایشگاهی از انواع پهبادها بود و قدرت پهبادی ایران به جهان نشان داد.

وی با تاکید بر توان موشکی ایران تصریح کرد: در حوزه پهباد ما به این توان رسیده‌ایم که ۵۰ پهپاد را به هوا بفرستیم و در فاصله ۴ هزار کیلومتر از مرهای خودمان آنها را هدایت کنیم و از فاصله ۴ کیلومتری دشمن را مورد هدف قرار دهیم.

حسن زاده ادامه داد: ما امروز در حوزه پهپاد به دانش بومی دست یافته‌ایم؛ هم طراح و سازنده و هم صادرکننده فناوری آن به جبهه مقاومت هستیم و به آنها آموزش می‌دهیم.

وی افزود: مهمترین نکته در این خصوص این است که همه این دستاوردها در دوران اوج تحریم‌ها اتفاق افتاده است و باید به فرزندان غیور ارتش اسلام و همه آن عزیزان تبریک گفت و درود فرستاد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده همچنین به اتفاقات چهارشنبه شب آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا آبرویی نداشت ولی همان تتمه آبروی آمریکا با حمله و هجوم به کنگره از میان رفت. این هجوم یک حکایت بی سابقه‌ای از آمریکای بدون نقاب است. در واقع یک بار دیگر نقاب از صورت آمریکای واقعی برداشته شد.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند آمریکا در حال ضعف و تنزل و روبه افول است. ما امروز این واقعیت کلام رهبر حکیم رهبر انقلاب را به خوبی درک کردیم. آمریکا دیگر ابرقدرت نیست چرا که ابرقدرتی نشانه‌ها و مولفه‌هایی دارد. هرکسی نمی‌تواند ادعای ابرقدرتی کند. آن کشوری  ابرقدرت است که قدرت راهبری و جمع‌کنندگی در داخل و جهان را داشته باشد. آمریکای کنونی قدرت راهبری داخلی و بیرونی را ندارد. آمریکا دیگر ابر قدرت نیست و ملت‌های جهان باید این را باور کنند.

امام جمعه کیش با بیان این که رسانه‌های غربی دوست ندارند این چهره واقعی آمریکا ظاهر شود و این وقایع را در چارچوب رقابت‌های انتخاباتی توجیه کنند تاکید کرد:  تفکر ترامپ یک تفکر استثنایی نیست. این حرکت ترامپ همان چهره واقعی و بدون نقاب لیبرال دموکراسی غربی است. سیستمی که نتواند کشور خود را جمع کند  چگونه می‌خواهد برای کشورهای دیگر درس آموز باشد.

حسن‌زاده در ادامه به مقایسه اتفاقات هفته گذشته آمریکا با حوادث سال ۸۸ پرداخت و گفت: هم حزبی های ترامپ حتی معاون و رئیس کنگره این اقدامات را محکوم کردند. حتی ترامپ از هوادارن خود خواست که به خانه‌های‌شان برگردند. در حالی که شکست‌خوردگان انتخابات سال ۸۸ بعد از ۱۱ سال در حالی که بیشترین بدهی را به نظام دارند، هنوز طلب‌کارانه با نظام برخورد می‌کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.