روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 39089
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 24 اسفند 1401 - 15:36 | | ارسال توسط :

آمادگی ۱۷ همیار ناجی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

رئیس اداره بنادر و دریانوردی کیش از آمادگی ۱۷ همیار ناجی و استقرار ۲۲ فروند لندینگ کرافت برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد.
آمادگی ۱۷ همیار ناجی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، مهدی امامدادی با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصدی دستگاه‌های امداد و نجات کیش برای مقابله با حوادث احتمالی گفت: رزمایش مشترک جستجو، امداد و نجات دریایی با هدف افزایش آمادگی و هماهنگی در حوادث دریایی برگزار شد.

وی از استقرار ۲۲ فروند شناور خودرو بَر برای جابجایی مسافران خبر داد و گفت: ۲ شناور مسافربری نیز از نوع کشتی‌های تفریحی با ظرفیت حدود ۴۰۰ صندلی آماده شده است و در صورت نیاز به مسافران در مسیر‌های کیش به بندر چارک و آفتاب خدمات ارائه می‌کند.

امامدادی گفت: آمار شناور‌های مسافربری از ۲ فروند به ۴ فروند با هزار و ۱۴۰ صندلی افزایش یافته است.

رئیس اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: مسافران برای دریافت نوبت ورود و خروج خودرو‌ها به سامانه نوبت دهی به نشانی ticket.kishports.com مراجعه کنند و برای اطلاع از برقراری سفر شناور‌ها با شماره ۰۷۶۴۴۸۸ در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.