روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 23 October , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ - 20 ربيع ثاني 1446
شناسه خبر : 50688
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, استان, سازمان منطقه آزاد کیش تاریخ انتشار : 19 تیر 1403 - 17:21 | | ارسال توسط :

وزش باد و تلاطم خلیج فارس با موج‌های یک و نیم متری

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز بیشینه سرعت باد به بیش از چهل و پنج کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا نیز به بیش از یک متر و نیم خواهد رسید. به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرضیه سی سی پور با اشاره به ناپایداری جوی و دریایی در استان، گفت: امروز وزش باد نسبتاً […]

وزش باد و تلاطم خلیج فارس با موج‌های یک و نیم متری

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز بیشینه سرعت باد به بیش از چهل و پنج کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا نیز به بیش از یک متر و نیم خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرضیه سی سی پور با اشاره به ناپایداری جوی و دریایی در استان، گفت: امروز وزش باد نسبتاً شدید جنوب شرقی در دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس پیش بینی می‌شود و دریا در تنگه هرمز مواج خواهد بود.

او افزود: توصیه می‌شود شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناور‌ها در نظر گرفته شود.

سی سی پور تصریح کرد: بعدازظهر و اوایل شب نیز با تقویت بارش‌ها در ارتفاعات و مناطق مستعد استان، رشد ابر، رگبار باران و رعد و برق، افزایش باد، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات و قرار گیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

سی سی پور گفت: در سایر نقاط که شرایط بارشی فراهم نیست، بروز تند باد لحظه ای، گردوخاک و کاهش موقتی کیفیت هوا، پیش بینی می شود.

او خاطرنشان کرد: این شرایط ناپایدار جوی و دریایی، با شدت و ضعف تا بعدازظهر پنجشنبه تداوم خواهد داشت و از لحاظ دمایی در این مدت با افزایش رطوبت نسبی هوا، کاهش سه تا پنج درجه‌ای دمای بیشینه پیش بینی می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.