روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45660
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 10 آبان 1402 - 12:30 | | ارسال توسط :

آمادگی کیش برای میزبانی از مسابقات ملی و بین المللی فنی و حرفه‌ای

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از آمادگی برای برگزاری آزمون‌ها و مسابقات ملی و بین المللی فنی و حرفه‌ای در کیش خبر داد.
آمادگی کیش برای میزبانی از مسابقات ملی و بین المللی فنی و حرفه‌ای

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، رحیم سرهنگی در دیدار مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان هرمزگان با استقبال از ارائه خدمات فنی و حرفه‌ای در جزیره کیش و برگزاری آزمون‌های برخطِ مهارت‌های فنی و حرفه‌ای، گفت: با راه اندازی مرکز آزمون و حرفه‌ای در کیش مراجعه متقاضیان آموزش‌های مهارتی به سایر نقاط استان برای آزمون حذف خواهد شد.

وی افزود: برج نوآوری کیش به امکانات و تجهیزات روز مجهز است و می‌تواند شرایط برگزاری برخط آزمون‌های فنی و حرفه ای را فراهم کند.

سرهنگی گفت: ایجاد شهرک مهارت در مجموعه شهرک‌های دانشگاهی کیش برای مهارت آموزی می‌تواند به توسعه آموزش‌های مهارتی کمک کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به فعالیت ۲۵ مرکز آموزش فنی و حرفه ای در کیش، از ارائه تسهیلاتی مانند زمین رایگان برای توسعه فعالیت‌های فنی و حرفه ای خبر داد.

سرهنگی تصریح کرد: ظرفیت برگزاری المپیاد‌های مهارتی فنی و حرفه ای متناسب با حوزه های گردشگری و دریایی در کیش وجود دارد و با توجه به اهمیت آزمون‌های ملی و بین المللی رشته‌های مهارتی، کیش آمادگی میزبانی از این آزمون‌ها را دارد.

وی افزایش سطح مهارتی متقاضیان کار و شاغلان را از اهداف اصلی حوزه آموزشی برشمرد و گفت: توسعه فعالیت‌های فنی و حرفه ای در کیش از برنامه‌های اصلی سازمان منطقه آزاد کیش است.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان هرمزگان نیز در این دیدار راه اندازی و توسعه فعالیت‌های فنی و حرفه ای در کیش را از الزامات توسعه ای برشمرد و گفت: حل مشکل رفت و آمد برای دریافت مدارک فنی و حرفه ای متقاضیان در کیش با پیشنهاد سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه راه اندازی فضای فیزیکی و غیرحضوری، بسیار گره گشا خواهد بود.

محمد بذرافشان افزود: توسعه رشته‌های مهارتی در حوزه‌های الکترونیک و مکانیک می تواند با توجه به توسعه زیرساخت‌های جزیره کیش تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری المپیاد‌ها از تخصص‌های اصلی سازمان فنی و حرفه ای است و آمادگی همکاری فعال با سازمان منطقه آزاد کیش را داریم، گفت: ایجاد زیرساخت‌های حضور و ارائه خدمات سازمان فنی و حرفه‌ای در کیش نشان از عزم جدی مسئولان منطقه آزاد کیش برای رونق تولید و آموزش‌های مهارتی است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.