روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 44176
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 20 شهریور 1402 - 10:41 | | ارسال توسط :

ارائه مشوق ها، بازبینی قوانین و رفع مشکلات حقوقی تشکیل تعاونی‌ها در مناطق آزاد

معاون حقوقی شبکه تعاون و تجارت ایران گفت: با ارائه مشوق‌ها، بازبینی قوانین و مقررات و رفع مشکلات حقوقی زمینه حضور سرمایه گذاران برای راه اندازی تعاونی‌ها در مناطق آزاد تسریع می شود.
ارائه مشوق ها، بازبینی قوانین و رفع مشکلات حقوقی تشکیل تعاونی‌ها در مناطق آزاد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سحر ناصربخت با اشاره به برگزاری نخستین همایش اقتصادی تعاونی ایران، گفت: با توجه به اینکه در مناطق آزاد ما در حدود کمتر از ۱ درصد واحد‌های تولیدی و شرکت‌های ثبت شده، تعاونی‌ها هستند، نیازمند تقویت و توسعه تعاونی‌ها در این مناطق هستیم.

وی افزود: با حضور سرمایه گذاران و مشارکت مردم در قالب تشکیل تعاونی ها در مناطق آزاد به عنوان پیشران‌های کشور می‌توانیم به پیشرفت اقتصاد ملی کمک کنیم.

دکترای حقوق بین الملل گفت: بخش تعاون یکی از بخش‌های سه‌گانه اقتصاد کشور است و سهم آن در حال حاضر حدود ۵ تا ۶ درصد است و به گفته مسئولان براساس برنامه قرار است سهم تعاون از اقتصاد ملی به ۲۵ درصد افزایش یابد.

همایش اقتصاد تعاونی ایران با حضور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و مقامات بلندپایه کشور، مدیران و کارشناسان ارشد، روسای اتاق‌های تعاون کشور و اعضای اتاق‌های تعاون سراسر کشور و مدیران عامل اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها در مرکز همایش‌های بین المللی صداو سیما برگزار شد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.