روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 44276
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 23 شهریور 1402 - 13:09 | | ارسال توسط :

استاندار: هرمزگان رتبه نخست جذب سرمایه‌گذاری در کشور را کسب کرد

استاندار هرمزگان گفت: استان هرمزگان توانست در ۶ ماهه نخست امسال با جذب ۱۱۹ همت سرمایه جدید، رتبه نخست جذب سرمایه‌گذاری در کشور را به خود اختصاص دهد.
استاندار: هرمزگان رتبه نخست جذب سرمایه‌گذاری در کشور را کسب کرد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، مهدی دوستی روز پنجشنبه در خصوص کسب رتبه نخست جذب سرمایه‌گذاری جدید در کشور توسط استان هرمزگان افزود: اولویت اصلی ما، سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه اولویت در سال‌جاری است و تلاش داریم برای توسعه استان سرمایه‌های قابل توجهی جذب کنیم.

وی با بیان اینکه منابع اعتباری هرمزگان در بهترین حالت می‌تواند تورم را پوشش دهد، اظهار کرد: البته سال گذشته اعتبارات و منابع قابل توجه سفر رییس جمهور به هرمزگان تزریق شد که کمک زیادی به بهبود زیرساخت‌های این استان مرزی کرد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان ادامه داد: بر همین مبنا اصل را بر جذب سرمایه قرار داده‌ایم و تلاش کردیم با بهبود محیط سرمایه‌گذاری و بسترسازی لازم برای جذب سرمایه و سرمایه‌گذار جدید منابع بسیار خوبی را وارد استان کنیم.

دوستی بااشاره به اینکه سال گذشته نیز رتبه جذب استان در خصوص جذب سرمایه در کشور مطلوب بوده است، تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون با جذب ۱۱۹ هزار همت سرمایه جدید، توانستیم رتبه نخست جذب سرمایه صنعتی و معدنی را کسب کرده و امیدواریم این رتبه را با جذب سرمایه‌های بیشتر حفظ کنیم.

وی از سرمایه‌گذاران خواست هرمزگان را به عنوان مقصد اصلی سرمایه‌گذاری انتخاب کنند، چرا که این استان در حوزه تامین آب برای پروژه‌ها باتوجه به دسترسی به آب‌های خلیج‌فارس مشکلی ندارد و همچنین زیرساخت‌های گسترده انرژی و حمل و نقل را در اختیار دارد و می‌تواند محل مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشد.

استاندار هرمزگان با قدردانی از دستگاه‌هایی که تلاش کردند سرمایه مناسبی جذب استان شود، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت و بخش اقتصادی استان توان و وقت زیادی برای این مساله صرف کردند که از تلاش‌های آن‌ها قدردانی می‌کنم.

دوستی گفت: بیشترین جذب سرمایه در حوزه صنعت و معدن بود و در نیمه دوم سال باتوجه به طرح‌های بزرگ حوزه انرژی، آبزی‌پروری و کشاورزی نیز امید می‌رود سرمایه‌های خوبی جذب استان شود، از سوی دیگر بر فعال‌سازی معادن استان و جذب سرمایه حداکثری در این زمینه نیز تاکید داریم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.