روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 11 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 4 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 43065
  پرینتخانه » فرهنگی تاریخ انتشار : 15 مرداد 1402 - 17:18 | | ارسال توسط :

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، فیلم کوتاه تولید می‌کند

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از ورود این انجمن به حوزه تولید فیلم کوتاه خبر داد.
انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، فیلم کوتاه تولید می‌کند

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،سیدمحمد حسینی مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: با توجه به اهمیت ویژه تولید فیلم کوتاه و ضرورت سرمایه گذاری ویژه در این عرصه، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس قصد دارد تا در حوزه تولید فیلم کوتاه اقدامات مؤثر و هدفمندی را اجرایی نماید.

وی افزود: این حوزه یک عرصه بسیار مهم است که می توان با کشف استعدادها، پرورش و هدایت نسل جدید و جوان کارگردانان کشور، هدف گذاری مؤثرتری را با برنامه ریزی و تخصیص اعتبارات لازم صورت داد که این مهم در درازمدت به تربیت و بروز و ظهور نسل جدید و نو کارگردانان سینمای ایران منجر خواهد شد.

عضو شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در پایان اضافه کرد: بدین منظور و با حمایت‌های بی شائبه و همه جانبه بنیاد فرهنگی روایت فتح تاکنون ۵ فیلم کوتاه در این انجمن ساخته شده که این امر نویدبخش حضور جدی و مؤثر انجمن در تولید فیلم کوتاه خواهد بود و ان شاءالله این حضور با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

بدین منظور در انجمن دفتر تولید فیلم کوتاه با مدیریت و حضور آقای علی واحدیان، امور تولید فیلم کوتاه از ایده تا ساخت را پیگیری و مدیریت خواهند کرد و علاقمندان می توانند در این حوزه آثار خود را به منظور ارائه به شورای ساخت فیلم کوتاه انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ارسال کنند.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس وابسته به بنیاد فرهنگی روایت فتح می‌باشد و با سابقه‌ای بیش از ۳ دهه در زمره با سابقه‌ترین و اصلی‌ترین نهادهای ساخت و تولید فیلم‌های سینمایی بلند و فیلم‌های کوتاه با مضامین انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت می‌باشد.

جشنواره بین المللی فیلم مقاومت نیز از دیگر فعالیتهای این انجمن در عرصه سینمای کشور به شمار می‌رود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.