روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 26979
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 19 بهمن 1400 - 10:54 | | ارسال توسط :

اولین نمایشگاه گل و گیاه در کیش گشایش یافت

اولین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش گشایش یافت.
اولین نمایشگاه گل و گیاه در کیش گشایش یافت

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، این نمایشگاه شامگاه دوشنبه با حضور ۴۰ تولید کننده گل و گیاه از سراسر کشور گشایش یافته و تا ۲۰ بهمن آماده بازدید علاقه مندان است.

مجری برگزاری این نمایشگاه به ایرنا گفت: اولین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه با هدف کاهش واسطه ها و عرصه مستقیم تولید به مصرف با حضور تولیدکنندگانی از استان های مختلف مرکزی، گلستان، مازندران، گیلان، همدان، فارس، اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی و هرمزگان گشایش یافته است.

محمدتقی شمس افزود: در این نمایشگاه ۱۳۰ گونه گل و گیاه آپارتمانی و بیرونی به نمایش گذاشته شده که گونه های بیرون همگی سازگار با اقلیم، آب و هوای جزیره کیش است.

وی با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در این نمایشگاه اظهار داشت: ارائه ماسک و الکل و دستگاه تب‌سنج برای جلوگیری از ورود افراد مشکوک به کرونا، در ورودی نمایشگاه قرار داده شده است. در تمامی لاین‌های نمایشگاه نیروهای حراست، کار نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط غرفه داران و مردم را انجام می‌دهند.

شمس یادآور شد: جهت رعایت بیشتر فاصله‌گذاری اجتماعی، فضای راهروهای نمایشگاه از استاندارد معمول، بزرگ‌تر در نظر گرفته شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.