روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 33377
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 15 مرداد 1401 - 9:14 | | ارسال توسط :
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد:

ایجاد بانک اطلاعاتی و خانه هنرمندان در جزیره کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر ایجاد بانک هنرمندان تشکیل خانه هنرمندان را یک ضرورت برای حمایت از هنرمندان جزیره کیش برشمرد.
ایجاد بانک اطلاعاتی و خانه هنرمندان در جزیره کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش، مهدی کشاورز در دیدار با جمعی از هنرمندان جزیره کیش با بیان اینکه هنرمندان در هر منطقه نگین انگشتری آن منطقه محسوب می شوند بر رفع نگرانی ها و دغدغه های آنان با حمایت سازمان تاکید و اظهار کرد: در یک بازه زمانی کوتاه نمی توان تمامی مشکلات را رفع کرد اما می توانیم قول دهیم که با آنان صادق بوده و با تمام توان در مسیرحل مشکلات و دغدغه های آنان تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی های زمان بندی شده و دارای چارچوب مشخص برای رفع مشکلات موجود افزود: ایجاد خانه هنرمندان یکی از وظایف سازمان منطقه آزاد کیش است و در این راستا ایجاد بانک اطلاعاتی هنرمندان نیز یک ضرورت است که با ایجاد آن می توان از توان و ظرفیت هنرمندان جزیره آگاهی داشت و بسیاری از رویدادها و فعالیت های هنری در جزیره کیش به آنان سپرده شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پاسخ به حذف برخی از جشنواره هایی که قرار بود اجرایی شود افزود: هیچ جشنواره ای حذف نشده است و تنها به دلیل تغییر رویکرد اجرا و ارتقاء کیفی آن تاخیر در برگزاری وجود دارد.

وی با بیان اینکه باید اقتصاد هنر را در نظر گرفت تاکید کرد: نگاه ما به فرهنگ و هنر نگاه اقتصادی نیست اگر چه باید اقتصاد هنر را در نظر داشت.

کشاورز بر توزیع عادلانه فعالیت های هنری از طریق سازمان در بین هنرمندان کیش را یک موضوع بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: هنرمندان جزیره کیش باید در اولویت برون سپاری فعالیت های فرهنگی و هنری باشند.

استفاده از تولیدات صنایع دستی هنرمندان جزیره کیش در اهداء هدایا به میهمانان جزیره توسط سازمان منطقه آزاد کیش از دیگر مواردی است که مدیرعامل سازمان بر آن تاکید کرد.

وی نگاه آرمانی به رشد و توسعه جزیره کیش را یکی از مهمترین مواردی عنوان کرد که می تواند زمینه ساز رونق آینده کیش باشد.

کشاورز خاطر نشان کرد: با تعریف کیش آرمانی در هر بخش می توانیم با برنامه ریزی به سمت آن حرکت کرده و به آرمان خود دست پیدا کنیم.

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : روزنامه اخبار کیش
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.