روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 48963
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 22 اسفند 1402 - 16:28 | | ارسال توسط :

برکت‌ ادامه دار کنگره شهدای غواص در کیش / ۳۰۰ نقطه شهری برای معلولان حرکتی بهسازی می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: به برکت میزبانی از کنگره شهدای غواص، ۳۰۰ نقطه شهری برای معلولان و جانبازان بهسازی می‌شود تا مشکلات تردد این عزیزان در سطح جزیره رفع شود.
برکت‌ ادامه دار کنگره شهدای غواص در کیش / ۳۰۰ نقطه شهری برای معلولان حرکتی بهسازی می‌شود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «محسن نظرپور» روز سه شنبه در آیین تقدیر از عوامل اجرایی دومین کنگره ملی شهدای غواص کیش، اظهار کرد: در برگزاری کنگره ملی شهدای غواص که جمع قابل توجهی از جانبازان قطع عضو در این مراسم حضور داشتند، متوجه شدیم که مشکلاتی در بحث میزبانی از این عزیزان در سطح جزیره وجود دارد که سریعا پس از پایان کنگره، یک تیم تخصصی جهت ارزیابی وضعیت موجود مشخص شد.

وی ادامه داد: در قالب این ارزیابی‌ها تصمیم بر آن شد که ۳۰۰ نقطه شهری در جزیره کیش برای معلولان و جانبازان عزیز بهسازی شود.

در ادامه این مراسم، «بهرام عرب وند» دبیر دومین کنگره ملی شهدای غواص با اشاره به برگزاری باشکوه این رویداد در سال جاری، گفت: با وجود شرایط سخت مالی و مشکلاتی که در این مسیر وجود داشت، توانستیم با همکاری بخش خصوصی و دولتی به بهترین شکل ممکن این رویداد را برگزار کرده و از این آزمون سربلند خارج شویم.

به گفته وی بیش از چهار هزار دانش آموز جزیره کیش به طور مستقیم درگیر جشنواره‌های دانش آموزی دومین کنگره ملی شهدای غواص کیش شدند و بیش از ۳۰۰ لوح دانش آموزی به برگزیدگان جشنواره‌های دانش آموزی این کنگره اهداء شد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.