روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 35999
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 30 آبان 1401 - 15:59 | | ارسال توسط :

تفکیک مکان آموزشی دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در کیش

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش گفت: یک ساختمان از دانشگاه علمی کاربردی با موافقت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای تفکیک مکان آموزشی دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در اختیار آموزش و پرورش کیش قرار داده شده است.
تفکیک مکان آموزشی دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، پرویز حیدری راد گفت: براساس سیاست های وزارت آموزش و پرورش در حدود ۴۰ درصد رشته‌ها در حوزه فنی و ۶۰ درصد در بخش نظری است و در جزیره کیش باتوجه به استقبال والدین و همچنین سیاست گذاری دولت بیشتر به رشته‌های فنی توجه شده است.

وی با اشاره به تحصیل دانش آموزان در ۴ رشته فنی تا سال گذشته، گفت: امسال رشته‌های فنی به ۶ رشته افزایش داده شده است.

حیدری راد خاطرنشان کرد در هنرستان فنی و کارو دانش ۳۶۸ دانش آموز در حال تحصیل هستند.

وی افزود: هنرستان خوارزمی از لحاظ ساختمانی فرسوده است و در حال حاضر پذیرای ترکیبی از دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش است.

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش، افزود: هنرستان کار و دانش با ۱۸۲ دانش آموز در سه رشته تحصیلی و هنرستان فنی و حرفه‌ای هم با سه رشته در آموزش دانش آموزان است.

وی تصریح کرد: مکاتبات زیادی با اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان انجام شده است و برخلاف این مکاتبات امکانات اختصاص یافته محدود است.

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش با اشاره به برخی کمبود‌ها در مقطع هنرستان، گفت: با موافقت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، ۸۰ دانش آموز رشته تربیت بدنی هنرستان خوارزمی برای ادامه تحصیل از این مکان به موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش منتقل شدند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.