روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 19533
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 26 تیر 1400 - 12:49 | | ارسال توسط :

سومین فراخوان دوسالانه طراحی پوستر‌های عاشورایی در کیش

سومین فراخوان دوسالانه طراحی پوستر‌های عاشورایی به منظور ایجاد بستری برای تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های نهضت کربلا در قالب هنر در جزیره کیش برگزار می‌شود.
سومین فراخوان دوسالانه طراحی پوستر‌های عاشورایی در کیش

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، این دوسالانه با عنوان پوستر‌های عاشورایی و در تکنیک پوستر حروف نگاری و تصویر سازی برگزار می شود.

علاقمندان برای شرکت در این دوسالانه می توانند آثار خود را تا دهم مرداد با موضوع نماز ظهر عاشورا و کاروان اسیران به دبیرخانه جشنواره به نشانی festival.kish.ir ارسال کنند.

شرایط عمومی شرکت در این فراخوان:
⦁ هر هنرمند می تواند دو اثر ارسال کنند و هنرمندان باید از عناوین ذکر شده در بخش موضوع استفاده کنند و پوستر‌ها بر اساس موضوع ارائه شده طراحی شود و  آثار با محوریت موضوعات دیگر در مسابقه شرکت داده نخواهد شد.

کادر ارسالی آثار باید عمودی باشد و  آثار ارسال شده نباید پیش از این در مسابقه‌ای شرکت کرده باشد، در غیر این صورت از داوری و نمایشگاه حذف خواهند شد.

براساس شرایط فراخوان چنانچه در هر مرحله مشخص شود اثر ارسالی قبلا در نمایشگاهی شرکت یا کپی شده باشد، از نمایشگاه حذف خواهد شد.

مالکیت معنوی آثار منتخب در اختیار سازمان منطقۀ آزاد کیش خواهد بود و این سازمان در چاپ و نشر و استفاده در تبلیغات آن مجاز و شرکت کنندگان منتخب مجاز به ارسال آثار در رویداد دیگر نخواهند بود.

۲۰ اثر منتخب در دهه اول ماه محرم در جزیرۀ کیش نصب خواهد شد.

به نفرات برگزیده گواهی شرکت از طرف معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اهداء خواهد شد.

آثار برگزیده این رویداد به همراه آثار دو دوره قبل در قالب یک کتاب منتشر خواهد شد. 

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.