روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 18622
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, گردشگری تاریخ انتشار : 30 خرداد 1400 - 17:31 | | ارسال توسط :

ظرفیت‌ هتل‌های کیش ۲ برابر افزایش می‎‌یابد

رییس هیات مدیره جامعه هتلداران کیش گفت: با بهره برداری از طرح‌های در دست احداث ظرفیت پذیرش هتل‌های این جزیره ۲ برابر رشد پیدا می‌کند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،مسیح اله صفا اظهار داشت: اکنون ۵۰ هتل در حال بهره برداری این جزیره ظذفیت پذیرش روزانه ۱۶ هزار و ۵۰۰ مسافر را دارد و سرمایه گذاران در حال حاضر ۶۱ باب هتل دیگر هستند.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از هتل های در دست اجرا میزان ظرفیت پذیرش مسافران در این اماکن پس از احداث به ۴۰ هزار نفر در هر روز افزایش پیدا می کند که حدود ۲ برابر ظرفیت فعلی است.

وی با بیان اینکه هتل های در دست احداث از پیشرفت فیزیکی ۱۵ تا ۹۰ درصد برخوردار هستند افزود: انتظار می رود دولت نسبت به توسعه زیرساخت های هتلینگ، توسعه گردشگری و توریست پذیر بودن کشور به ویژه جزیره کیش توجه ویژه ای داشته باشد تا شاهد بهره برداری هرچه زودتر این امکانات باشیم.

صفا یادآور شد: اکنون در ۵۰ هتل در حال بهره برداری این جزیره حدود ۶ هزار نفر مشغول بکار هستند که با بهره برداری از ۶۱ هتل در دست ساخت این اشتغال نیز حدود ۲ برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

۵۱ هتل فعال جزیره کیش شامل ۱۳ هتل پنج ستاره، ۱۴ هتل چهار ستاره،۱۳ هتل سه ستاره و چهار هتل ۲ ستاره بوده که در مجموع دارای ۱۶هزار و ۵۰۰ تخت و پنج هزار و ۱۵ اتاق است.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.