روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14802
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 13 اسفند 1399 - 11:17 | | ارسال توسط :

معرفی برگزیدگان مسابقات شوق تلاوت در کیش

برگزیدگان چهارمین دوره مسابقات شوق تلاوت در جزیره کیش اعلام شدند.
معرفی برگزیدگان مسابقات شوق تلاوت در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، این مسابقات میان ۱۶ راه یافته پسران گروه سنی ۸ تا ۱۴ سال در رشته‌های غیر تقلیدی و قرائت تقلیدی به سبک‌های مصطفی اسماعیل، عبدالباسط، محمدصدیق منشاوی در جزیره کیش برگزار شد.

در رشته تلاوت غیرتقلیدی (آزاد)، محمدصالح مقدم از خراسان رضوی، محمد آقاجانی از قزوین و علی حشمتی از خراسان رضوی حائز رتبه‌های برتر شدند.

در تلاوت تقلیدی سبک استاد مصطفی اسماعیل نیز سیدمحمدحسین روشنایی از استان مرکزی (اراک)، امیررضا صدری از خراسان رضوی و سیدسلمان موسوی از قزوین و در سبک استاد محمدصدیق منشاوی نیز مهدی بشکول از قزوین، امیر محمد نجیمی از خراسان رضوی و میلاد غلامی از تبریز و در سبک استاد عبدالباسط نیز محمدحسین کژابی و محمد باقری از تبریز و محمدمهدی میرشکار از سیستان و بلوچستان (زاهدان) توانستند رتبه‌های اول تا سوم را کسب کنند.

مرحله نهایی این دوره از مسابقات به صورت حضوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ۱۱ و ۱۲ اسفند با قضاوت غلامرضا شاه‌میوه در بخش لحن، احمد ابوالقاسمی در بخش صوت، محمدرضا پورزرگری در بخش تجوید و حمید شاکرنژاد در بخش لحن در جزیره کیش برپا شد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.