روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 36008
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 30 آبان 1401 - 16:19 | | ارسال توسط :

مقتدی صدر: جام جهانی در قطر بزرگ‌ترین پیروزی در برابر غرب است

رهبر جریان صدر عراق در سخنانی نسبت به میزبانی قطر به عنوان یک کشور عربی از جام جهانی ۲۰۲۲ واکنش نشان داد و این اتفاق را "بزرگ‌ترین پیروزی" در برابر غرب توصیف کرد.
مقتدی صدر: جام جهانی در قطر بزرگ‌ترین پیروزی در برابر غرب است

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،مقتدی صدر، رهبر جریان صدر با انتشار توییتی در این باره نوشت: اولین ثمره جام جهانی فوتبال در اولین نسخه عربی آن؛ از سرگیری روابط قطر و عربستان بود و امید است که جامی برای وحدت صف عربی و اسلامی و گسترش و توسعه صلح به ویژه در یمن، سوریه، لبنان و دیگر کشورهای عربی باشد.

وی تاکید کرد: این اتفاق به جهان ثابت می‌کند که عرب‌ها و مسلمانان قادر به مدیریت جام جهانی و برگزاری آن هستند و می‌توانند صلح و وحدت عربی-اسلامی و بین‌المللی را توسعه دهند.

رهبر جریان صدر در ادامه توییت خود نوشت: این بزرگ‌ترین پیروزی و موفقیت در برابر غرب است.

جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال عصر یکشنبه و در مراسمی با حضور مقامات بلند پایه کشورهای مختلف و در رأس آنها رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، عبدالفتاح سیسی، همتای مصری او و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی افتتاح شد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.