روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 34117
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 07 شهریور 1401 - 15:45 | | ارسال توسط :

چتر آموزش فرهنگی برای کاهش آسیب های اجتماعی در کیش گسترده تر می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: چتر آموزش های فرهنگی و اجتماعی در این جزیره با هدف پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی گسترده تر می شود.
چتر آموزش فرهنگی برای کاهش آسیب های اجتماعی در کیش گسترده تر می شود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، یاسر شاه پیری روز دوشنبه در دیدار با مدیران موسسه های اجتماعی جزیره کیش اظهار داشت: همبستگی، هم افزایی و دوری از موازی کاری بین این معاونت و موسسه های اجتماعی لازمه موفقیت در پیگشیری، کاهش و مقابله با بروز آسیب های اجتماعی است.

وی اضافه کرد: انتظار می رود موسسه های اجتماعی جزیره در این راستا فعالیت های خود نسبت به گذشته افزایش دهند و در حوزه های خاص با بازتعریف ماموریت های ویژه برای خود برای رسیدن به اهداف مشترک برنامه ریزی کنند.

شاه پیری گفت: سازمان منطقه آزاد کیش به دنبال تحقق برخی اولویت های فرهنگی در جزیره است و در این راستا به دنبال برون سپاری اجرای برخی برنامه های اموزشی با محوریت فرهنگی و اجتماعی هستیم و برای تحقق آن از توان موسسه های فعال جزیره به صورت ویژه استفاده خواهد شد.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش مهارت ها به منظور پر کردن اوقات فراغت با هدف یادگیری حرفه های مختلف بین جامعه هدف یکی از این اولویت ها است که با بازگشایی مدارس در این مسیر گام های بیشتری با همکاری آموزش و پرورش برداشته خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: با توجه به این اهداف انتظار می رود موسسه های اجتماعی جزیره به منظور گسترش چتر آموزش های اجتماعی و فرهنگی با این معاونت همکاری ویژه داشته باشند تا در کنار هم برای کاهش آسیب های اجتماعی گام برداریم.

در این جلسه حمایت های مادی و معنوی، استفاده از توانمندی و ظرفیت های موسسه های اجتماعی، تسهیل گری سازمان در اجرای طرح های مختلف با هدف کاهش آسیب های اجتماعی از جمله مطالبات مدیران موسسه های جزیره کیش بود.

این جزیره دارای ۶ موسسه اجتماعی است که زیر نظر سازمان بهزیستی فعالیت می کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.