روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 31720
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 29 خرداد 1401 - 10:34 | | ارسال توسط :

کتاب های ۶۰ درصد دانش آموزان کیش تامین شد

رییس آموزش و پرورش کیش گفت: کتاب های ۶۰ درصد دانش آموزان پایه های مختلف این جزیره تامین شد.
کتاب های ۶۰ درصد دانش آموزان کیش تامین شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،پرویز حیدری راد اظهار داشت: تا کنون نام نویسی ۶۸ درصد از دانش آموزان درون پایه ای جزیره کیش توسط مدارس انجام شده و کتاب های درسی برای این تعداد دانش آموز نیز به این اداره تحویل داده شده است.

وی افزود: برخی از کتب به علت اعمال تغییرات تا کنون ارسال نشده و به همین علت پیش بینی می شود تعداد کتب دریافتی این اداره حدود ۶۰ درصد کل کتاب های مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باشد.

حیدری راد خواستار ثبت سفارس کتاب دانش آموزان و نام نویسی دانش آموزان پایه های وردی شامل اول ابتدایی، هفتم و دهم از سوی والدین را خواستار شد و اضافه کرد: روال نام نویسی پایه اول براساس مناطق مسکونی دانش آموزان انجام می‌شود، اما امسال با توجه به اینکه برخی از مدارس با تراکم دانش آموز روبرو هستند خانواده‌ها می‌توانند در دیگر مدارس همجوار خود نیز نام نویسی کنند.

وی با اشاره به فعال نشدن سامانه پادا برای پیش ثبت نام دانش آموزان گفت: با توجه به اینکه برخی از ساکنان جزیره به مسافرت‌های فصلی رفته و همچنین غیرفعال بودن سامانه ثبت نام دانش آموزان، نام نویسی حضوری برای پایه اول در مدارس درحال انجام است.

این جزیره دارای ۵۱ مدرسه شامل ۲۳ مدرسه دولتی و ۱۸ مدرسه خصوصی با ۳۶۷ کلاس درس (۲۶۸ کلاس مدارس دولتی و ۹۹ کلاس مدارس خصوصی) است؛ در این مدارس ۹ هزار و ۷۷۵ دانش آموز مشغول تحصیل بوده که هشت هزار و ۳۶۰ نفر در مدارس دولتی و یک هزار و ۴۱۵ نفر در مدارس خصوص مشغول علم آموزی هستند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.