روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17956
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, علمی و فناوری تاریخ انتشار : 10 خرداد 1400 - 17:48 | | ارسال توسط :

شرکت های دانش بنیان کیش ۷۲۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

مدیر مرکز نوآوری موسسه آموزشی علوم و فنون کیش کیش گفت: با حمایت این موسسه در یک سال گذشته شرکت های دانش بنیان این جزیره ۷۲۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.
شرکت های دانش بنیان کیش ۷۲۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،مسعود توفیقی اظهار داشت: این میزان تسهیلات به سه شرکت دانش بنیاد از محل تسهیلات حمایتی دولت پرداخت شده و سایر شرکت ها نیز در صورت اعلام نیاز می توانند از این خدمت به عنوان یک پشتوانه مالی در توسعه فعالیت های خود استفاده کنند.

وی افزود: هم اکنون ۱۵۳ نفر به صورت مستقیم و ۶۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم در ۵۱ شرکت دانش بنیان و هفت استارتاپ این مرکز مشغول بکار هستند.

مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش اظهار داشت: استارتاپ ماهی جزیره فعال در عرصه بسته بندی و ارسال ماهی به نقاط مختلف کشور، پلت فرم جزیر ۳۶۰ فعال در معرفی پتانسیل های گردشگری جزیره کیش، پلت فرم رنتیفا فعال در عرصه کرایه خودرو به مسافران بدون حضور صاحب خودرو از جمله شرکت های دانش بنیان موفق در جزیره است.

توفیقی یادآور شد: مرکز نو آوری کیش با توجه به رسالت خود در اقتصاد دریا محور و توسعه اقتصاد سواحل و جزایر کشور میزبان و پذیرای شرکت های دانش بنیانی است که بتوانند در این حوزه مدل کسب و کار مدون و کاربردی را ارایه بکنند.

موسسه آموزشی علوم و فنون کیش وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش در سال ۱۳۶۷ با هدف آموزش ملوانان و دریانوردان به نام ” علوم و فنون دریایی صیادی کیش”آغاز به کار کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.