روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 41471
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 25 خرداد 1402 - 13:40 | | ارسال توسط :

کیش ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری ورزشی منطقه را دارد

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش با اشاره به زیرساخت‌های ورزشی این جزیره، گفت: کیش ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری ورزشی منطقه را دارد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، محسن نظر پور شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه دوره آموزشی مربی گری درجه A آسیا که در جزیره کیش برگزار شد،‌ اظهار کرد:‌ سرانه ورزشی جزیره کیش حدود ۱۶ برابر متوسط کشوری است و تنها زمین هیبردی کشور در کیش احداث شده که می‌تواند نقطه عطفی در توسعه گردشگری ورزشی در این جزیره زیبای مرجانی باشد.

وی با بیان اینکه آماده میزبانی از اردوهای ملی و رویدادهای بین المللی ورزشی را در کیش داریم، افزود: ظرفیت‌های اقامتی و هتلینگ کیش یک ظرفیت دیگر برای جذب گردشگران ورزشی است.

کیش ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری ورزشی منطقه را دارد

«عزیزاله فرضی‌پور» سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شرایط میزبانی از اردوهای مختلف ورزشی ملی و بین المللی در کیش مهیا است، گفت: زمین‌های فوتبال کیش استانداردهای لازم برای میزبانی از اردوهای مختلف ملی و بازی‌های تدارکاتی بین المللی را دارد.

به گزارش ایرنا، اولین دوره مربیگری درجه A آسیا که با شرکت ۲۴ نفر از مربیان فوتبال کشور و نادر عربی مدرس رسمی AFC از یکم خرداد در جزیره کیش آغاز شده بود،‌ به کار خود پایان داد.

همچنین «محمد نوری» کاپیتان اسبق پرسپولیس و «امیرحسین صادقی» مدافع اسبق استقلال با حضور در کلاس مربیگری درجه A که در کیش و زیر نظر نادر عربی به عنوان مدرس برگزار شده بود، مدرک خود را دریافت کردند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.