روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 16248
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 24 فروردین 1400 - 14:47 | | ارسال توسط :

عالیشاه: بازیکنان ما می‌دانند در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم می‌دانند در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، امید عالیشاه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الوحده امارات اظهار کرد: ما تلاش می‌کنیم با کسب نتایج خوب هواداران خودمان را خوشحال کنیم. مطمئنا به تداوم حضور در فینال فکر می‌کنیم و بدون تکبر و سرمستی بازیکنان ما می‌دانند در کجا بازی می‌کنند. هدف ما فینال است اما باید پله پله پیش برویم تا آن اتفاق خوشحال کننده برای هواداران رخ بدهد.

وی افزود: اصل مطلب را آقای گل‌محمدی گفتند. هوادارن انرژی زیادی به ما می‌دهند و اینکه بازیکنان می دانند در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند و با کسب نتایج خوب می‌توانند دل هوادارن را گرم کنند. در این سه سال اخیر، نه تنها در لیگ قهرمانان، در لیگ ایران هم نتایج خوبی گرفتیم و ۴ سال قهرمان شدیم و امیدوارم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد و برای بار سوم به فینال برسیم.

عالیشاه در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند از گروهش صعود کند، هم گفت: تیم‌هایی که حضور دارند، لایق صعود هستند و تیم‌های خوبی هستند. کارهای تاکتیکی را مرور کردیم و پله به پله پیش خواهیم کرد و ان‌شاءالله بتوانیم فردا اولین سه امتیاز را کسب کنیم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.